Returnering og refusion
Vi ønsker, at du skal være helt tilfreds med dit køb fra KitchenAid. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds, kan du returnere det til os inden for 14 kalenderdage fra levering.
Hvordan virker det?
Kom i gang med din returnering
Sådan returnerer du dit køb
Via e-mail? Kopier og udfyld oplysningerne nedenfor:
Dato for oprindelig ordre:
Leveringsdato:
Dit fornavn og efternavn:
Din adresse (og postnummer):
Dit telefonnummer:
Ordrenummer:
Produktnavn eller produktkode for det produkt, du ønsker at returnere:
Produktets serienummer:
Årsag til returnering:
Har bestilt et forkert produkt
Beskadiget emballage
Har modtaget det forkerte produkt
Æstetisk fejl
Teknisk fejl
Manglende del(e)
Har ikke den forventede ydeevne
Ikke kompatibel med andet KitchenAid-produkt
Farven passede ikke til mit KitchenAid-produkt
For stort til mit køkken
Fandt et bedre tilbud
Forsinket levering
Ikke prisen værd
Fik som gave
Ikke tilfreds med servicen
Bemærk, at OMBYTNING kun er muligt, hvis vi sender en forkert eller defekt vare (dvs. årsag nr. 1-6).
Er der andet, vi skal være opmærksomme på? Du er velkommen til at vedhæfte billeder eller videoer for at vise skader osv.
Hvad er det næste, der sker?
Når vi har behandlet din returneringsanmodning, modtager du en e-mail fra vores kurerfirma UPS med instruktioner om, hvordan du sender dit produkt tilbage.
Kontakt os
Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du har brug for, er du velkommen til at kontakte vores team.