Skip the navigation
Start>Kundesupport>Returnering og refusion

Returnering og refusion

Vi ønsker, at du skal være helt tilfreds med dit køb fra KitchenAid. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds, kan du returnere det til os inden for 14 kalenderdage fra levering.

Hvordan virker det?

How does it work 1
1

1. Informer os via Min konto eller via e-mail

Log på, og gå til Mine ordrer, eller send en e-mail med oplysningerne nedenfor.

How does it work 2
2

2. Få en forudbetalt forsendelsesetiket fra UPS

Du får en e-mail fra UPS med et link til en forsendelsesetiket.

How does it work 3
3

3. Pak produktet/produkterne forsvarligt

Pak produkterne ind i deres originale emballage med forsendelsesetiketten øverst.

How does it work 4
4

4. Aftal afhentning med UPS, og send pakken

Kontakt UPS for at arrangere afhentning eller aflevering til en UPS-adresse.

How does it work 5
5

5. KitchenAid modtager din pakke

Vi modtager dine returnerede varer på vores lager.

Kom i gang med din returnering

Sådan returnerer du dit køb

returns and refunds

Via Min konto på vores websted

Du skal blot gå til "Mine ordrer" og klikke på knappen "Retur". Har du ikke en konto endnu? Kliknedenfor for at oprette en nu.


Min konto
returns and refunds emails

ELLER ved at sende en e-mail.

Send os en e-mail påcontact.webshop@kitchenaid.eu og inkludér alle oplysninger om din returneringsanmodning, som er angivet i afsnittet nedenfor.

SEND OS EN E-MAIL

Via e-mail? Kopier og udfyld oplysningerne nedenfor:

Dato for oprindelig ordre:

Leveringsdato:

Dit fornavn og efternavn:

Din adresse (og postnummer):

Dit telefonnummer:

Ordrenummer:

Produktnavn eller produktkode for det produkt, du ønsker at returnere:

Produktets serienummer:

Årsag til returnering:

  1. Har bestilt et forkert produkt

  2. Beskadiget emballage

  3. Har modtaget det forkerte produkt

  4. Æstetisk fejl

  5. Teknisk fejl

  6. Manglende del(e)

  7. Har ikke den forventede ydeevne

  8. Ikke kompatibel med andet KitchenAid-produkt

  9. Farven passede ikke til mit KitchenAid-produkt

  10. For stort til mit køkken

  11. Fandt et bedre tilbud

  12. Forsinket levering

  13. Ikke prisen værd

  14. Fik som gave

  15. Ikke tilfreds med servicen

Bemærk, at OMBYTNING kun er muligt, hvis vi sender en forkert eller defekt vare (dvs. årsag nr. 1-6). 

Er der andet, vi skal være opmærksomme på? Du er velkommen til at vedhæfte billeder eller videoer for at vise skader osv.

Hvad er det næste, der sker?

Når vi har behandlet din returneringsanmodning, modtager du en e-mail fra vores kurerfirma UPS med instruktioner om, hvordan du sender dit produkt tilbage.

UPS return process

Returnering med UPS

UPS sender dig en e-mail, der indeholder et 48-timers link, der genererer en udfyldt, forudbetalt forsendelsesetiket til at udskrive og sætte fast på kassen. Derefter bedes du kontakte UPS for at arrangere afhentning – enten via telefon eller via UPS-portalen, ELLER du kan aflevere pakken på et af de UPS-centre, der er angivet på forsendelsesetiketten.

Pack your items in the box

Pak dine varer i kassen

Når etiketten er blevet genereret, skal du pakke produktet sikkert ned i kassen og sætte etiketten fast på kassen. Det er dit ansvar at pakke de varer, du ønsker at returnere. Undgå at beskadige varerne, og returner dem i deres originale emballage sammen med alle tilbehørsdele og alle emballagekomponenter. Brug om nødvendigt beskyttende ydre emballage for at undgå transportskader.

Warning: items we cannot refund

Advarsel: Varer, vi ikke kan refundere

Hvis du ikke foretager din returanmodning til KitchenAid inden for 14 kalenderdage fra leveringsdatoen, kan vi ikke acceptere din returnering. Hvis varerne kommer tilbage ufuldstændige, beskadigede eller snavsede, refunderes de ikke. Vi kan ikke refundere varer, der er produceret personligt til dig.

contact us

Kontakt os

Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du har brug for, er du velkommen til at kontakte vores team.