Skip the navigation
Start>Kundesupport>Forsendelse og levering

Forsendelse og levering

Når du forkæler dig selv med et produkt, vil du naturligvis gerne modtage det så hurtigt som muligt. Se vores leveringsoplysninger nedenfor for at se, hvordan det fungerer.

Hvordan virker det?

Order your product(s) on our website

1. Bestil dit/dine produkt(er) på vores hjemmeside

Forkæl dig selv med noget på vores hjemmeside ved at gennemføre købet.

Receive a confirmation email

2. Modtag en bekræftelses-e-mail

Du får en ordrebekræftelse, normalt inden for 10 minutter.

KitchenAid will pack and send your parcel

3. KitchenAid pakker og sender din pakke

Vi sender din pakke efter den valgte forsendelsesmetode.

Receive a tracking code by email

4. Modtag en sporingskode via e-mail

Du får en e-mail, der bekræfter, at pakken er på vej sammen med forsendelsesoplysningerne.

Your order is delivered to you. Enjoy!

5. Din ordre er leveret til dig. God fornøjelse!

Du vil blive bedt om din underskrift for at bekræfte, at du har modtaget dit køb på en sikker måde.

Leveringsdestinationer og -begrænsninger

Levering er mandag til fredag, undtagen helligdage. Levering om lørdagen er kun tilgængelig i Belgien og Fransk. Produkterne på www.kitchenaid.dk leveres på tværs af DK med undtagelse af Isle of man og Kanaløerne. Bemærk, at postboksadresser og militære APO-adresser ikke accepteres.

shipping

Hvilket websted leverer til dit land?


shipping-cost

Hvad er forsendelsesomkostningerne?

De samlede forsendelsesomkostninger afhænger af destinationen og den forsendelsesmetode, du har valgt. Disse omkostninger vises separat i din virtuelle indkøbsvogn. Det betyder, at der ikke kommer nogen overraskelse til sidst.


shipping-time

Leveringstid og sporing

Så snart de bestilte varer forlader vores Kitchenaid-lager, sender vi dig en e-mail for at informere dig om det

Med denne e-mail får du:

  • forsendelsesoplysningerne for din pakke

  • pakkenummeret

  • et link til at spore pakken på fragtfirmaets hjemmeside

Du vil kunne finde kontaktoplysningerne for det relevante fragtfirma på deres hjemmeside.

user-protection

Mine kontoopdateringer

Status på din ordre og den forventede leveringstid kan også findes under Min konto på vores hjemmeside, hvor status på din ordre jævnligt opdateres. I det øjeblik din pakke forberedes til forsendelse, og vi informerer dig via e-mail, deler vi også et link under Min konto med sporingsoplysningerne.


Har du ikke en Min konto endnu? Klik her for at oprette en nu.

Min konto

Alle varer bliver sendt fra vores Kitchenaid-lager, der ligger i Antwerpen, Belgien. Hvis dit produkt ikke ankommer inden for den angivne tidsramme, bedes du kontakte os.

Lang ventetid? Hvis du undtagelsesvis ikke har modtaget de varer, du bestilte inden for 30 dage fra den dato, hvor du modtog e-mailen med forsendelsesbekræftelsen, har du mulighed for at annullere din ordre og anmode om fuld refundering. Bemærk: Leveringen kan tage lidt længere tid i øjeblikket på grund af COVID-19 pandemien, samt Storbritanniens tilbagetrækning fra EU, hvilket skaber forsinkelser med pakkelevering.

For at sikre, at du modtager dem sikkert, sendes alle vores pakker med en professionel kurer og skal underskrives ved udlevering. Hvis du ikke er tilgængelig, kan du bede en myndig person om at tage imod den for dig. Hvis der ikke er nogen på adressen, vil du blive bedt om at kontakte fragtfirmaet for at arrangere genlevering.

contact us

Kontakt os

Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du har brug for, er du velkommen til at kontakte vores team.