Skip the navigation

Hvad hvis min betaling online ikke går igennem?

Der kan være tilfælde, hvor en betaling online mislykkes. Dette kan ske af forskellige årsager. Se, hvad du skal gøre her...

Når du foretager et køb på vores hjemmeside, modtager du muligvis en fejlmeddelelse efter forsøg på betaling. Hvis det sker for dig, skal du ikke blive bekymret.

Nogle tips:

  • Prøv igen senere; det kan være et midlertidigt udfald hos din bank eller kreditkortvirksomhed.
  • Brug en anden betalingsmetode, hvis det er muligt.
  • Betal med en anden browser eller enhed.

Kontakt vores kundeserviceteam via [e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com](mail: contact.webshop@kitchenaid.com) eller via [telefon på 00800 381 04026](tel.: 0080038104026). Det er et gratis nummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog (mandag til fredag fra kl. 8.00 til 5.00).

RELATEREDE OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Var denne artikel nyttig?

yesno