Skip the navigation

Skal jeg beholde min faktura?

Hvis du har modtaget dit køb og er tilfreds med det, kan det være fristende at slette fakturaen. Men lad være! Her er årsagen...

Sørg for at opbevare en kopi af den faktura, du har modtaget via e-mail, da den er et bevis på garantien på dit produkt. Garantien er vigtig, hvis du får brug for at få dit produkt repareret eller udskiftet gratis, og skaden er dækket af garantibetingelserne.

Har du ikke modtaget fakturaen endnu, selv efter at pakken er blevet leveret?

Tjek først din papirkurv/spammappe for at sikre, at e-mailen ikke er landet der ved et uheld. Hvis den ikke er der, bedes du kontakte vores kundeservice via e-mail på contact.webshop@kitchenaid.com eller via telefon på 00800 381 04026. Det er et gratis nummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog (mandag til fredag fra kl. 8.00 til 5.00.).

Din faktura vil også være tilgængelig under Min konto

Hvis du har oprettet en ’Min konto’, kan du hente en kopi af din faktura der. Hvis du har foretaget bestillingen for nylig, skal du imidlertid vente, indtil den er afsendt, for at fakturaen bliver tilgængelig.

Har du ikke en ’Min konto’ endnu? Klik her for at registrere dig

Hvad er fordelene ved ’Min konto’?

Du behøver ikke at oprette en ’Min konto’ på vores hjemmeside, når du foretager en bestilling, men det gør det nemmere at:

  • se alle dine oplysninger
  • finde din ordrehistorik
  • gemme flere adresser
  • bestille hurtigt med forudfyldte formularer
  • downloade din faktura
  • følge status på din ordre.

RELATEREDE OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Var denne artikel nyttig?

yesno