Bestilling af reservedele til små apparater
Hvordan du bestiller en reservedel, der er gået i stykker, afhænger af, om dit produkt stadig er dækket af garantien. Hvis dit produkt stadig er dækket af garantien, kan du kontakte vores kundeservice på følgende måde: Send os en e-mail her ELLER Ring til os her – dette er et gratisnummer, og du vil blive betjent på det lokale sprog – åbent mandag til fredag fra kl. 8.00 til 17.00. Vi vil derefter kunne bekræfte din garanti, bestille delen og om nødvendigt sørge for reparationsmuligheder.
Selv om der er mange reservedele til rådighed til små apparater, sælger KitchenAid ikke dele, der betragtes som "interne" dele eller dele, der på nogen måde skal bruges til motoren.
Eksempler på tilgængelige reservedele
- Skåle
- Piskeris
- Fod
- Dæksler til tilbehørsmuffe
- Tilbehørsknapper.
Reparationsmuligheder for køkkenmaskiner
Hvis du har brug for at få din køkkenmaskine repareret, fordi den ikke fungerer korrekt, skal du kontakte kundeservice for at drøfte problemet (kontaktoplysninger som beskrevet ovenfor).
Kan jeg selv reparere mit apparat?
Vores kontaktcentre sælger ikke indvendige dele direkte til forbrugere til reparation. Hvis du ønsker at downloade eller se produktlitteratur til dit apparat, kan du besøge vores side Garanti og dokumenter.