Skip the navigation

Vilkår og betingelser for 90 dages tilfredshedsgaranti-programmet

Bemærk, at disse vilkår og betingelser ikke har indflydelse på lovmæssige rettigheder, f.eks. juridiske garantirettigheder eller eventuelle rettigheder, der er dækket af producentens garanti.

Du skal acceptere følgende for at kunne deltage i KitchenAids 90 dages tilfredshedsgaranti-program:

1. Forbrugere skal købe et KitchenAid Go-apparat og/eller KitchenAid Go-tilbehør. mellem 01.03.2024 og 31.12.2024 (begge dage inklusive). Liste over KitchenAid Go-modeller: 5KHMR700, 5KHMR762, 5KHBRV00, 5KHBRV71, 5KHBRV05, 5KHBRV75, 5KFCR500, 5KFCR531, 5KSBR200, 5KSBR256, 5KBGR100, 5KBGR111, 5KKVR100, 5KKVR121. Liste over KitchenAid Go-tilbehør: 5KRB12, 5KRBC12. Tilbehør vil kun blive refunderet, hvis det returneres sammen med de relevante ledningsfri Go-apparater.

2. Forbrugere har op til 90 dage til at prøve produktet, og hvis de ikke er tilfredse, skal de underrette vores kundecenter, hvis de ønsker at returnere produktet inden for dette tidsrum via e-mail, sociale medier eller opkald til vores gratisnummer: 00 800 381 040 26.

3. Forbrugere skal fremvise en scannet version (eller et tydeligt billede) af kvitteringen via e-mail.

Kvitteringen skal indeholde følgende oplysninger for at kunne accepteres:

  • Modelnummer eller produktbeskrivelse

  • Mængde

  • Pris

  • Købsland eller salgsstedets adresse

  • Købsdato

4. Hvis vi anser kvitteringen for at være gyldig, arrangerer vores kundecenter afhentning af produktet. Forbrugere har højst 10 arbejdsdage fra meddelelsen til at returnere produktet til KitchenAid, medmindre KitchenAid arrangerer senere afhentning af produktet.

5.  Vi refunderer kun, når vores tjenesteudbyder har modtaget og kontrolleret (1) Ledningsfrit KitchenAid Go-apparat eller/og trådløse KitchenAid Go-tilbehørsdele og (2) den originale købskvittering.

Apparatet skal returneres i den originale emballage og med alt medfølgende indhold og tilbehør, herunder opladere osv.), og det skal være rent og tømt for al mad.

Refundering kan blive afvist, hvis apparatet efter KitchenAids serviceudbyders mening ikke er blevet brugt i overensstemmelse med brugervejledningen.

7. Der kan gå 30 dage, før beløbet refunderes til den angivne bankkonto.



Kontaktoplysninger

Kundesupportcenter: consumercare.dk@kitchenaid.eu

Gratisnummer: 00 800 381 040 26