Vilkår og betingelser for den 90 dages tilfredshedsgaranti
Bemærk, at disse vilkår og betingelser ikke har indflydelse på lovgivningen, f.eks. juridiske garantirettigheder eller eventuelle rettigheder, der er dækket af producentens garanti.
Du skal acceptere følgende for at kunne deltage i KitchenAid-programmet 90 dages tilfredshedsgaranti:
1. Forbrugere skal købe en KitchenAid Espresso Machine - Artisan. Programmet gælder til og med d.31 December 2024 (inkluderet).
2. Forbrugere har op til 90 dage til at prøve produktet, og hvis de ikke er tilfredse, skal de underrette vores kundecenter om enhver hensigt om at returnere produktet inden for dette tidsrum via e-mail** (se listen nedenfor for hvert land), sociale medier eller ringe til vores gratisnummer: 00 800 381 040 26.
3. Forbrugere skal fremvise en scannet version (eller et tydeligt billede) af kvitteringen via e-mail.
Kvitteringen skal indeholde følgende oplysninger for at kunne accepteres:
Modelnummer eller produktbeskrivelse
Mængde
Pris
Købsland eller salgsstedets adresse
Købsdato
4. Hvis kvitteringen anses som gyldig, planlægger vores kundecenter afhentning af produktet. Forbrugere har maks. 10 hverdage til at returnere produktet til KitchenAid.
5. Vi refunderer kun, når vores tjenesteudbyder har modtaget og kontrolleret (1) Espresso Machine - Artisan og (2) den originale købskvittering. Espresso Machine skal returneres med den originale emballage (helst) og indholdet samt være rengjort og tømt for alle madvarer. En refusion er kun gyldig, hvis Espresso Machine efter KitchenAids servicepartners opfattelse er blevet anvendt i overensstemmelse med brugervejledningen.
6. Refusionsbeløbet gælder kun købsprisen for Espresso Machine - Artisan, som angivet på købskvitteringen/fakturaen.
7. Der kan gå 30 dage, før beløbet refunderes til den angivne bankkonto.
Kontaktoplysninger
Kundesupportcenter: contact.webshop@kitchenaid.com
Gratisnummer: 00 800 381 040 26